Tuesday, October 20, 2009

The One About the Necrophiliac (Yes, You Read That Correctly)

After yesterday’s emotional post (well, it was emotional for ME, I don’t know about you), I need to lighten shit up around here. I can’t let things get too serious, otherwise, I’ll start crying…and pretty soon, we’ll all start talking about our feelings all the time and then, my male readers will start growing vaginas, and then it will be like one big tampon commercial, where we share our emotions, give each other those knowing looks, and we’ll all hug and crap like that. I’m not what you could call “comfortable with my emotions” so let’s talk about something more superficial, shall we?


I read this article in my local newspaper online. My favorite quote from the story? “This is off-the-charts weird.” Gee, you think? No, this is fucking disgusting, appalling and more-than-weird weird. I noticed in the comments section at the end of the story, someone wrote, “OMG white people crazy” to which someone replied that he/she googled the perpetrator in this story and wrote he was a black guy (that's him to the left). HILAROUS. I love that race was an issue for two people reading this story enough that one of those two people did an IMAGE search on GOOGLE. Another commenter asked “Isn’t there another name for this besides disgisting?” Someone replied, “Yeah. Disgusting.” I FUCKING LOVE PEOPLE SOMETIMES.

I also love that they know the exact dates this guy had sex with the bodies. Did he keep a sex calendar or something? Like did he go home after having sex with these poor bodies and put a heart on the date with some xxxooo’s?

This story also got me wondering about what runs through this guy’s head the day after he does this stuff? I mean, I’ve done some shit in my life where I’ve felt guilty the next day. Could you IMAGINE? I don’t think the Walk of Shame in my clothes from the night before, or the hangover quite cover this situation though. Does he get a boner again thinking about it? Does he feel shame? Does he go to confession?

I’m also left wondering about the mechanics of the whole situation. I’m sorry people, if I’m grossing you out, BTW. But seriously…I wonder these things after reading stories like this. These poor girls are in the morgue, cold and dead. Does he hop into the refrigerated drawers with them? Are they in the missionary position? Does he cover them except for their genitals? Is he completely naked or does he just undo his pants? WHAT THE FUCK, DUDE? Thanks for making me wonder about your mental fuck-up-ed-ness.

OK, I think I’ve subjected you to enough of this. Until next time, friends…

6 comments:

Polly Syllabick said...

This is the single best blog post title I've seen in weeks. THANK YOU.

Also: WOW. Just....wow.

Tennyson ee Hemingway said...

That's the proverbial wrong on so many levels. I mean...no, I'm not writing anymore.

mysaucerfulofsecrets said...

OMG! How desperate do you have to be to stoop to his level?!

MyTruth0812 said...

Polly: Welcome and THANK YOU! A good title always helps...haha

Tennyson: Amen to that. You obviously have more self-control than I do, because I also wanted to stop writing but couldn't help myself. I must suffer some sort of compulsiveness like this guy does. ONLY NOT LIKE THIS GUY.

Kylie: I'm always facinated by these stories. I wish I could interview these people just so I could understand a teensy-weensy bit. Actually, I'd never understand -- I am just a gawker of the worst kind. :)

Samantha Grace said...

G-R-O-S-S. I also saw the story but I couldn't bring myself to read it.

Angie said...

Hahaha great post! There's some sick folks out there. But at least you made me giggle :)